Maybe I was naive, but I believe in fairy tales.
也许我很幼稚,但是我是相信童话故事的。
When you understand your responsibilities, the fear will have no place to exist 当你明白了你肩负的责任,恐惧将无处存在。
Life is destined to play a role, always to the ego, so that we can Gourcuff fear 人生将注定扮演一个角色,始终于自我之上,这样我们就能克服恐惧。
believe that all good things from suffering
我相信一切美好都来源于磨难。
The true love is a duty
真正的爱是一种责任。
In all hope to realize the dream
find the one where you belong to
no Hesitate no utilitarian
Unconditional love and be loved
this is my fairy tale
在所有希望实现的梦想中
找一个属于你的地方
毫不犹豫 没有功利
毫无条件的去爱和被爱
这就是我的童话故事
Sometimes we have to make a choice
有些时候我们必须做出选择。
“because we had children together,because i still love you,i won't let anyone take my family from me”
——摩纳哥王妃  格蕾丝凯莉   


评论

热度(15)